Selasa, 25 Mei 2010

PRODUK DAN HARGA

Smart Herbs Sdn. Bhd. adalah sebuah entiti perniagaan yang mengeluar dan memasarkan produk berasaskan herba yang merangkumi produk-produk makanan dan minuman ringan yang berkhasiat. Smart Herbs bermula dengan produk minuman ringan kopi pra-campuran yang berkhasiat. 

  • Kopi Pra Campur Untuk Semua – Kopi Pra Campuran Barley 5 dalam 1
  • Kopi Pra Campur Untuk Wanita – Kopi Pra Campuran Kacip Fatimah 8 dalam 1
  • Kopi Pra Campur Untuk lelaki – Kopi Pra Campuran Tongkat Ali 9 dalam 1
  • Pati Halia Cengkeh dan Limau Nipis - Untuk digunakan di bahagian luaran sahaja. (sapu)
  • Susu Kambing pra-campuran Madu untuk semua
 
Harga pasaran bagi Susu Kambing adalah RM 35.00 .  Harga setiap kotak untuk ahli bagi pembelian secara Trading adalah RM25.00 / RM20.00 / RM17.50. 

Harga pasaran bagi kopi pra-campuran dan pati halia adalah RM 30.00 .  Harga setiap kotak untuk ahli adalah RM 22.00 dan harga setiap kotak untuk ahli bagi pembelian secara Trading pula adalah RM18.00 / RM15.00 / RM13.50.

Semua produk kopi pra campuran Smart Herbs telah mendapat sijil pengiktirafan ‘HALAL’ dari JAKIM dan HDC. Di samping itu, produk kopi pra- campuran Smart Herbs juga telah didaftarkan dengan Kementerian Kesihatan Malaysia. Kementerian Kesihatan juga telah mengiktiraf dan meluluskan label dan reka bentuk pembungkusan kopi pra-campuran Smart Herbs.

Pada masa yang akan datang, Smart Herbs Sdn Bhd bercadang untuk memperluaskan lagi jualan barangan yang merangkumi produk-produk kosmetic, barangan-barangan keperluan rumah dan juga produk minuman ringan.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan